Просмотр по ключевому слову рекламний дискурс


Показаны результаты 1 - 20 из 30
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Cемантико-прагматичний потенціал кількісних номінацій у рекламному дискурсі Горбач, Я.В. Conference Papers -174770715 -1978560577
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 148916 80013
2019 Preservation of the Suggestive Potential in Advertising Discourse: Translation Aspect Kulish, Vladyslava Serhiivna; Zavhorodnia, O.M. Article -418972062 -891588102
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article -1952767395 -316538523
2012 Аксіологічний аспект у рекламному дискурсі Ткаченко, М.О. Conference Papers 3306781 3395442
2017 Вербальна versus невербальна складова у рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А.О. Article 60691633 -326261633
2009 Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Article 190482798 444934517
2016 Гендерні стереотипи рекламного дискурсу Коротун, А. Conference Papers 2340123 3605353
2018 Дихотомія Perfekt-Präteritum у німецькому рекламному та кіно-дискурсах Popova, Olena Volodymyrivna; Виноградова, М.О.; Кужель, О.В. Article 354760037 1303520649
2018 Засоби реалізації сугестивного потенціалу в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Завгородня, О.М. Masters thesis 6 0
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 89 79
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 16911953 23066921
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis -1257413782 -1885739463
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 4 0
2012 Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу Стрельченко, Д.В. Article 97341219 225671661
2019 Мультимедійний текст: структурний, функціональний та перекладацький аспекти Філіппова, Є.С. Masters thesis 5 1
2014 Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе Zinchenko, Anna Volodymyrivna Article 1958521 1510167
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 28753952 30985400
2019 Особливості лінгвалізації гендерних стереотипів фемінності в англомовному рекламному дискурсі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Article -1899040777 1410973735
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 7041295 7609596